کشف ۳۷ کیلو تریاک در ماشین یک قهرمان !
دانلود رایگان
نرم افزار،بازی،آپدیت آنتی ویروس و ...خرید اینترنتی
 
 
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: ۳۷ کیلوگرم ماده مخدر تریاک از یک دستگاه خودرو پژو یک قهرمان ورزشی در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی کشف شد.
حیدر مرزبان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسکن هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی بردسکن – سبزوار به یک خودرو پژو مشکوک شدند.
وی افزود: این خودرو پژو ۴۰۵ که حامل سه سرنشین بود به سرعت مورد بازرسی قرار گرفت و در نهایت ۳۷ کیلوگرم تریاک از این خودرو کشف شد.
مرزبان خاطرنشان کرد: این مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود.
فرمانده انتظامی بردسکن یادآور شد: در ارتباط با این پرونده خودرو توقیف و سه متهم که از اعضای یک خانواده هستند دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه سیر مراحل قانونی پرونده ادامه دارد، تاکید کرد: متاسفانه متهم اصلی این پرونده یکی از قهرمانان ورزشی بوده که دارای چندین مدال است.



تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 

حکم برائت فرج الله سلحشور از سوی شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شد.
سینما پرس: حکم برائت فرج الله سلحشور از سوی شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شد.

پرونده قضایی این کارگردان و تهیه کننده سینما که چندی پیش به دلیل شکایت جمعی از بازیگران در حال بررسی بود با تبرئه سحلشور به پایان رسید.

این حکم باید ظرف مدت ۱۰ روز مورد اعتراض بازیگران قرار گیرد تا مجددا مورد بررسی قرار گرفته و رأی نهایی صادر شود در غیر این صورت دادگاه به نفع این کارگردان رأی خواهد داد.

گفتنی است این حکم در اسفند ماه توسط دادگاه صادر شده اما هنوز مراحل اداری آن به صورت کامل طی نشده است که به افراد شاکی ابلاغ شود.

مهرماه سال گذشته فرج‌الله سلحشور با اشاره به برخی اخبار درباره حضور آنجلینا جولی هنرپیشه هالیودوی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد.

این اظهارات سلحشور با واکنش و اعتراض برخی بازیگران همراه شد. حالا بازیگران منتقد دست به کار شده و نسبت به اظهارات سلحشور اقامه دعوا کرده اند.




تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 

کارگردان یوسف پیامبر گفت: من راجع به منتشر شدن عکس‌های کتایون ریاحی اظهار نظری نداشتم و از تکذیب این خبر توسط وی خوشحالم.
خبرگزاری راه دانشجو: کارگردان یوسف پیامبر گفت: من راجع به منتشر شدن عکس‌های کتایون ریاحی اظهار نظری نداشتم و از تکذیب این خبر توسط وی خوشحالم.

فرج الله سلحشور در خصوص خبری که روز گذشته در خصوص منتشر شدن عکس‌های کتایون ریاحی در فضای مجازی اظهارنظر کرده بود، گفت: من این عکس‌ها را ندیده‌ام و خبر دیروز را تأیید نمی‌کنم، اما در مصاحبه‌ای که داشتم از من پرسیده شد که چنین اتفاقی برای خانم ریاحی افتاده که من گفتم اگر این اتفاق افتاده باشد تأیید حرف‌های من در خصوص فساد در سینماست.

وی اضافه کرد: بحث این بود که کتایون ریاحی، بازیگر شما بوده و چنین اتفاقی برایش افتاده است که من گفتم انشاالله این غلط است و همچین اتفاقی نیفتاده است.

کارگردان یوسف پیامبر تصریح کرد: حالا هم که کتایون ریاحی این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید این اتفاق نیفتاده است، خوشحالم.




تاریخ: پنج شنبه 30 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 

یک جراح دامپزشک اسپانیایی پس از کشتن همسرش او را در کوره مخصوص سوزاندن حیوانات خانگی دفتر کارش به آتش کشید. به گزارش ایران ناز، این دامپزشک که با نام MG معرفی شده جنایت هولناک خود را در کلینیکی در منطقه بنیجوفار در نزدیکی آلیکانته اسپانیا مرتکب شده است.

هنگامی که مأموران پلیس از این مرد بازجویی کرده‌اند گفته که جسد سوخته شده متعلق به یک سگ از نژاد بزرگی بوده است که به خاطر مریضی جانش را از دست داده بود.

0.508470001366159060 irannaz com قتل وحشتناک زن توسط شوهر دامپزشکش

کارآگاهان پلیس معتقدند که زن ۴۵ ساله پس از انجام عمل لیپوساکشن به دست شوهرش به قتل رسیده است. این زوج دارای ۲ فرزند بودند و تحقیقات از دامپزشک قاتل همچنان ادامه دارد.




تاریخ: پنج شنبه 30 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 
ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری جانشین سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی می شود.

خبرگزاری مهر: ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری جانشین سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی می شود.

برخی اخبار از تصمیمات جدید در وزات تعاون و کار و رفاه اجتماعی حاکی از آن است که ایراندخت عطاریان مدیرعامل وقت صندوق بازنشستگی کشوری به زودی بر صندلی ریاست سازمان تامین اجتماعی تکیه خواهد زد و وزیر ظرف چند روز آینده حکم وی را ابلاغ می کند.

158675 435 جانشین سعید مرتضوی این خانم شد + عکس

عطاریان از جمله مدیران زن  با سابقه در تامین اجتماعی است که در طول مدیریت خود در صندوق بازنشتگی کشوری اقداماتی نظیر بیمه طلایی و پرداخت مطالبات بازنشستگان را به نتیجه رسانده است. پیش از این نیز و در جریان معرفی وزیر رفاه از وی به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت نام برده می شد.

گفته می شود از جمع پنج نفره اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری قرار است یک نفر به عنوان مدیرعامل جدید این صندوق معرفی شود.




تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com
 
اسدالله عسکراولادی کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراها از حوزه انتخابیه تهران شد.

مشرق نیوز: اسدالله عسکراولادی کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراها از حوزه انتخابیه تهران شد.

عسکراولادی ۸۰ ساله با حضور در فرمانداری تهران برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران نام نویسی کرد.

چندی پیش ماهنامه فوربس میزان سرمایه این تاجر کهنه کار ایرانی را حدود ۴۰۰ میلیون دلار برآورد کرده بود.

158634 320 ثبت‌ نام میلیاردر ایرانی در انتخابات +عکس

گفته می شود که عسکراولادی در شمار ثروتمندترین افراد ایرانی به شمار می رود. وی پیش از این و در گفتگویی با اشاره به شیوه پولدارشدنش گفته بود: “من هیچ مالى در خارج کشور ندارم. فقط دفاترى در هامبورگ، دبى و لندن دارم که دفاتر تجارى‌ام هستند. من افتخار مى‌کنم که میلیاردر هستم”.

158635 972 ثبت‌ نام میلیاردر ایرانی در انتخابات +عکس

عسکراولادی همچنین در گفتگوی دیگری خود را هفتمین ثروتمند ایرانی نامیده بود. وی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و عضو اتاق بازرگانی نیز می باشد.




تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


سی و پنج نفر از دیپلمات‌ها، نظامیان و دیگر مقامات از هر دو حزب آمریکا در گزارشی از دولت این کشور خواسته‌اند تلاش‌ها برای برقراری مذاکرات مستقیم با تهران را افزایش دهد.
خبرگزاری فارس: ۳۵ نفر از دیپلمات‌ها، نظامیان و دیگر مقامات از هر دو حزب آمریکا در گزارشی از دولت این کشور خواسته‌اند تلاش‌ها برای برقراری مذاکرات مستقیم با تهران را افزایش دهد.

گروهی از مقامات ارشد سیاسی و نظامی سابق آمریکا روز چهارشنبه مذاکره مستقیم دولت این کشور با ایران را خواستار شدند.

۳۵ نفر از دیپلمات‌ها، نظامیان و دیگر مقامات از هر دو حزب آمریکا در گزارشی از دولت این کشور خواسته‌اند تلاش‌ها برای برقراری مذاکرات مستقیم با تهران را افزایش دهد و از این طریق بحران کنونی را حل کند. این گروه همزمان خواستار تشدید فشارها بر ایران و استفاده از تحریم‌ها شده‌اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


نامه ای حاوی سم برای باراک اوباما رییس جمهور آمریکا ارسال شده است.
عصر ایران: نامه ای حاوی سم برای باراک اوباما رییس جمهور آمریکا ارسال شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی آمریکا از ارسال نامه ای حاوی سم مهلک “ریسین “به باراک اوباما خبر داد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

فردای انتخابات ریاست جمهوری اوباما قطعاً دستور بمباران ایران را می دهد!



"برنارد گتا"که رسانه های فرانسوی او را یک تحلیلگر برجسته می نامند، تحلیلی در مورد اتفاقات مربوط به برنامه هسته ای ایران ارائه داده است.

به گزارش آخرین به نقل از انتخاب ؛ او می گوید که در فردای انتخابات ریاست جمهوری ایران در ماه ژوئن آینده تنها اقدامی که میتواند مانع از آغاز جنگ آمریکاعلیه ایران گردد، اتخاذ تصمیم بسیار روشن و قابل قبول و ضمانت بسیار محکم ایران در باره اهداف برنامه هسته ای این کشور است!

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com



رئیس جمهور علی رغم پیش بینی‌های قبلی بدون همراهی اسفندیار رحیم مشایی وارد استادیم آزادی شد و در جایگاه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار جامعه فارس محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری به همراه سید حسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور وارد استادیوم آزادی شد.

علاوه بر موسوی، وزیر راه و مسکن علی نیک‌زاد و جمعی از اعضای هیات دولت در مراسم جشن ۱۰۰ هزار نفری استادیوم آزادی حضور یافته‌اند.
 




تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com


روزنامه شرق با انتشار گفت‌وگوی علی مطهری درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت:

دقیقه 90 سیاسی برای جمع‏‌بندی اصلاح‌طلبان نزدیک است و نامزدهای اصلی هنوز برای آمدن یا نیامدن امروز و فردا می‌کنند. دغدغه برای آمدن بسیار است؛ از وضعیت اقتصادی کشور گرفته تا روابط بین‏‌الملل و تحریمها. در این میان، برخی افراد و رسانه‌های رقیب اصلاح‌طلبان، از ردصلاحیت نامزدهای حداکثری اصلاح‌طلبان سخن می‏‌گویند و با تبلیغ و گاهی تهدید، بر ضرورت نیامدن نامزدهای مورد نظر اصلاح‌طلبان تاکید دارند. اما علی مطهری، نگاهی متفاوت به حضور اصلاح‌طلبان دارد و آن را ضرورت تاریخی انکارناپذیری می‌داند. او چندی پیش از هاشمی رفسنجانی دعوت کرد تا به حکم «وضعیت اضطراری کشور» پا در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری بگذارد و حالا هم تاکید دارد که خاتمی با وجود زمزمه‌های مخالفت، باید وارد کارزار انتخاباتی شود تا مسائل غیرشفاف بیش از گذشته، برای افکار عمومی مشخص شود.

بخشهایی از این گفت‌وگو به این شرح است:

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

شريان نيوز ،  محمود احمدی‌نژاد چندی پیش در جمع مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن رد هرگونه اشکال در عملکرد اقتصادی دولت در انتقاد از دخالت افراد فاقد تخصص در امور تخصصی بدون نام بردن از کسی، گفت: آدم بی‌سوادی را به عنوان مسئول نظارت گذاشتند که به اسم نظارت نامه‌های رسمی به ما می‌نویسد که این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید. این فرد نامه رسمی به من نوشته و در آن تاکید کرده بود که فلان سد را که قرار است در فلان نقطه ساخته شود نسازید و باید در فلان مکان ساخته شود که معلوم نیست که این فرد اصلا می‌داند که سد با کدام «س» یا «ص» نوشته می شود؟

عدم ذکر نام این "آدم بی سواد" از سوی احمدی نژاد در حالی است که رئیس سازمان بازرسی کل کشور دی ماه سال گذشته با اشاره به ابلاغ تصمیم قوه قضائیه برای تخلیه سد «گتوند علیا» گفته بود: «در سازمان بازرسی کل کشور با کارشناسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توان با شرایط حاضر سد گتوند به فعالیت ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری صراط، صرف نظر از درستی کارشناسی های سازمان بازرسی کل کشور در خصوص موضوع یاد شده، بر مبنای همین سخن رییس جمهور، می توان از وی این سوال منطقی را پرسید که جنابعالی با داشتن مدرک دکترا در حوزه ترافیک و حمل و نقل چگونه به خود اجازه می دهید که در تمام حوزه‌های فلسفی، اقتصادی، اسلام‌شناسی، انسان‌شناسی و موضوع مهم مهدویت ورود کرده، تئوری پردازی کنید و حاصل آن را در همه تریبونهای در اختیار خود ارائه کنید؟

 - آقای احمدی‌نژاد! لطفا به این سوال ها پاسخ دهید که شما چه تخصص و یا تجربه در حوزه اقتصاد پولی دارید که هفت سال است نظرات خود را به شبکه بانکی تحمیل کرده ایید؟ شما با کدام تخصص در زمینه علوم بانکداری و اقتصاد پولی در سال‌های گذشته بر خلاف اجماع اقتصاددانان و متخصصان پولی کشور، به طور دستوری اقدام به کاهش نرخ سود بانکی کردید و اقتصاددانان مخالف کاهش سود بانکی را احمق نامیدید؟

- آقای رئیس‌جمهور! شما چه تخصصی در زمینه مسائل ارزی و بازار خاص و پیچیده تبادلات ارزی بین‌المللی دارید که بارها در مسائل ارزی کشور، دیدگاه‌های شخصی خود را به بانک مرکزی تحمیل کرده‌اید ؟

- جناب دکتر محمود احمدی نژاد! شما با داشتن کدام مدرک تخصصی در حوزه آمار، چند سال است با کنار گذاشتن آمارهای رسمی اعلامی از سوی مراکز دولتی، شخصا اقدام به ارائه آمارهای اقتصادی می‌کنید که هیچ‌گاه هم تایید نشده‌اند؟ آمارهایی چون رشد اقتصادی 10 درصدی، اشتغالزایی 2/5 میلیونی در یک سال، کاهش نرخ تورم و نقدینگی، رشد بخش تولید، کاهش وابستگی به نفت و ...؟

و اما مهمتر از مباحث اقتصادی، آقای احمدی‌نژاد! شما نزد کدام فقیه برجسته و مرجع تقلید مشهور یا در کدام حوزه علمیه معتبر، تلمذ کرده‌اید که توانسته‌اید در زمینه علوم دینی و فلسفی به آن سطح از اجتهاد برسید که شخصا ادعای رجعت چاوز در زمان ظهور امام زمان (عج)را مطرح کردید؟

جناب رئیس‌جمهور! برای ملت روشن کنید که در زمینه علوم اسلامی و انسان‌شناسی و فلسفه، نزد کدام فیلسوف، فقیه و عالم معتبر یا مرجع تقلید درس خوانده‌اید و تخصص این علوم را کسب کرده‌اید که در تمامی این حوزه‌ها اقدام به نظریه‌پردازی می‌کنید؟

آقای احمدی‌نژاد! شما در مبحث ظهور امام زمان (عج)، چه تخصص، مدرک یا سابقه علمی‌ای دارید که تفکرات سلیقه‌ای برخی اطرافیان خود را تایید می‌کنید و منتقدان آنها را شماتت می‌نمایید که «نمی‌فهمند»؟

لازم به یادآوری است بسیاری از نظریات دکتر احمدی نژاد تا کنون با انتقادات جدی کارشناسان متخصص مواجه شده است .




تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

کیهان: انتحار سياسی خاتمی به نفع هاشمی/ ماجراي نامه رضايی براي نجات هاشمی

به گزارش آخرین، کیهان در ویژه های خود نوشت:

انتحار سياسي خاتمي به نفع هاشمي

يك روزنامه نزديك به كارگزاران خواستار انتحار سياسي خاتمي به نفع هاشمي رفسنجاني است.روزنامه شرق در سرمقاله خود با اشاره به ترديدهاي انتخاباتي موجود در ميان اصلاح طلبان و از جمله ترديدهاي هاشمي و خاتمي، خواستار نامزدي هر دو نفر شده و مي نويسد: در صورت رد صلاحيت هر دو نامزد اين امر از ناهمواري مسير حضور همه سلايق حكايت خواهد داشت اما در صورت رد صلاحيت يك نامزد و تاييد صلاحيت ديگري نامزد رد صلاحيت شده، مي تواند حمايت خود را از نامزد تاييد صلاحيت شده اعلام كند و از حاميانش بخواهد تا آراي خويش را به نفع نامزد باقيمانده در عرصه رقابت واريز كنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

افشاگری بی سابقه علیه مشایی و رحیمی

http://www.qudsonline.ir/Images/News/Smal_Pic/26-1-1392/IMAGE635016347451886262.jpg


رضا گلپور، نویسنده کتاب جنجالی شنود اشباح یک و دو در تازه ترین نوشته خود اقدام به افشاگری بی سابقه ای درباره اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر و محمدرضا رحیمی، معاون اول دکتر احمدی نژاد کرده است



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

یعنی سیدمحمد خاتمی کاندیدا می شود؟!

دولتی ها فراخوان داده اند که بهتر است با احمدی نژاد آشتی کنید. البته فقط فراخوان نیست، تهدید هم دارد! در ائتلاف پنج گانه اصولگرایان هر یکی مدعی اند که گزینه برتر هستند و در ائتلاف سه نفره هم تازه دو نفرشان پس از هشت سال دریافته اند که کار دولت می تواند قابل نقد هم باشد...

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 19491
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Online User